Flitsdanspakket

5 lessen van 1 uur

Herkent u dit? Wilt u lekker kunnen stijldansen op een gezellig avondje uit, op een dansavond of tijdens een bruiloft? Vraagt u zich af; hoe zat het ook alweer, met die draai in de Quickstep, of moet u aan de kant blijven staan als er een Engelse wals wordt gedraaid? Wilt u ook weer eens een Cha Cha kunnen dansen? Wilt u op een snelle manier kennis maken met het stijldansen, zonder dat u gelijk vast zit aan 30 lessen?  U kunt met het “Flitsdanspakket” in 5 lessen weer uit de voeten.

Zaterdagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur (elke 2 weken)

Beginners

12 lessen van 1 uur

In de korte cursus leert u de eerste beginselen van de Quickstep, Engelse wals, Tango, Cha cha, Rumba en Jive.

Vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur

Antares, Leusden Zuid

Gevorderden

30 lessen van 1 uur

Afhankelijk van de verdeling van het niveau in de groep, worden de danspassen en figuren uitgebreid en leert u ook de Weense wals en Slow fox. Bij deelname aan de volledige cursus kunt u gratis afdansen en een diploma halen.

Donderdagavond en vrijdagavond van 21.00 uur tot 22.00 uur

Het Kompas en Antares, Leusden

Vergevorderden

30 lessen van 1 uur

Bij de vergevorderden breiden we het programma meer uit en gaan we de puntjes op de i zetten en werken we meer aan de techniek. Bij deelname aan de volledige cursus kunt u gratis afdansen en een diploma halen.

Vrijdagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur

Antares, Leusden Zuid

Senioren

30 lessen van 1,5 uur

Elke week een gezellig uitje naar uw dansles. Mensen ontmoeten, gezellig koffie drinken en stijldansen in uw eigen tempo en binnen uw mogelijkheden. Onder professionele leiding leren wij u elke week nieuwe danspassen op muziek van toen en nu. Bij deelname aan de volledige cursus kunt u gratis afdansen en een diploma halen.

Dinsdagochtend van 10.30 uur tot 12.00 uur

Opfriscursus

10 lessen van 1 uur

Wij passen het programma aan, aan het niveau van de groep. U spijkert in 10 lessen bij wat u in eerdere danslessen heeft geleerd. De lessen vinden om de week plaats. Mocht u na de 10 lessen de smaak van stijldansen weer te pakken hebben, dan kunt u zich inschrijven voor nog eens 10 lessen. In deze lessen komen uitbreiding van het programma en de techniek aan bod.

Zaterdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur

Solodansen

5 lessen van 45 minuten

Wil je graag gaan dansen, maar heb je geen partner, of wil je alleen komen, dan is Solo Dansen wat voor jou! Je leert de passen van de latin en ballroom dansen op gezellige moderne muziek.

Donderdagavond van 18:45 tot 19:30 uur

Het Kompas, Leusden

Country Line Dance

12 lessen van 45 minuten

Je hoeft geen ervaren danser te zijn om mee te doen aan linedansen. Voor het linedansen heb je geen danspartner nodig. Wel dans je in groepsverband.

Donderdagavond van 20:15 tot 21.00 uur

Het Kompas, Leusden

Privéles

Wilt u meer verdieping in uw stijldansen en werken aan techniek? Onder professionele leiding brengen wij u naar een hoger niveau en indien gewenst begeleiden wij u naar wedstrijdniveau.

€ 45,00 per paar, per uur

Bruidsparen

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.